SALAM RAMADHAN
Aku ingin mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan yang mulia ini khususnya kepada pengunjung-pengunjung blog ini, Semoga dengan Ramadhan kali ini dpt kt dapat beramal dengan penuh ketakwaan..

Sempena bulan Ramadhan yg mulia ini aku akan menghasilkan karya yg mulia sahaja, aku telah menghasilkan tulisan khat, skill yang telah lama aku tinggalkan hehehe..sejak zaman sekolah dulu aku nk belajar seni khat secara mendalam, semangat aku makin membara selepas dapat masuk UiTM, ingin mencari guru khat yang hebat.

Selepas Minggu Wawasan Siswa (MWS), tiba masa untuk mencari impian yg citakan selama ini, cita2 aku tercapai, dapat masuk kelas seorang tokoh khat, dgr cerita dia salah seorang yang buat tulisan khat pada kubah Masjid Shah Alam, Dengan seronoknya cita2 aku tercapai,dapat masuk kelas kat dan berazam ingin belajar bersungguh2..

Setelah 3 kelas aku dgn ustaz tu, tetiba dia tanya aku " Awk ada daftar subjek seni khat ni tak?" aku jawab " daftar?", aku jadi pelik , pastu dia jelaskan kat aku, klu nk masuk kelas ni kena daftar dulu, rupa2nya kelas khat tu kelas subjek elektif, aku tak daftar pn, yg bestnye borang pendaftaran subjek masa part 1 aku dulu, geng aku yg tolong isikan borang subjek hehehe..

Selamat Beramal


rahmanraof


11 comments:

amykamen555 said...

kau buat digital ke manual airbrush ni?

rahmanraof said...

illustrator cs jek, heheheh..

Ayoh Nik said...

wuahh!!nak blaja ngan ko la!!kalo ko tak ajo aku biar aku yang ajor ko!...
weit...malam ni buka posa sama!!nak try ajak bebudak suma!!amacam!!!

Ayoh Nik said...

wuahh!!nak blaja ngan ko la!!kalo ko tak ajo aku biar aku yang ajor ko!...
weit...malam ni buka posa sama!!nak try ajak bebudak suma!!amacam!!!

rahmanraof said...

bleh saja ayoh nik, kan suma ilmu dlm dunia darpada NYa, buat ape nk simpan2..mlm ni g buka jgn lupa bawak pen khat..hehehe...

armmean said...

semangat tul ko nak ngaja si ayohnik ni..saba2 la, bebuka dulu dol..weih nak blaja gak wei..atee! tak di pelawee..

Irdina said...

lebih elok kalau pergi terawih.Bertambah amalam!

rahmanraof said...

armmean-buleehh saja, tp aku bukan terer sgt pn skit2 buleh la..

irdina-ya betul, kita perlu tingkatkan amalam dibulan pose ni..insyaallah..

cronstudio said...

Waaa...tabik spring bro, menangis wa tgk lu punye khat. Tahniah, teruskan berusaha...

rahmanraof said...

cornstudio
tq bro tp aku xla terer sgt sekadar nk asah balik skill yg lama aku tinggalkan..

lanterajiwa said...

salam... bro... ramadhan tu sepatutnyer ada huruf ALIF ya???