software:adobe photshop cs

FOLKTALES FROM GRANNY'S EYES
Assalamualaikum, terima kasih kepada geng yang masih sudi melawat blog ini, Aku pun tak sangka dengan adanya blog ni, aku semakin bersemangat menghasilkan karya untuk kepuasan diri.Semoga semangat berkarya ini berkekalan selamanya.

Poster
FOLKTALES FROM GRANNY'S EYES ini aku reka ntuk tolong kawan-kawan je..ikhlas kerana Allah, Terima kasih kat cyk sebab percaya kepada design aku, Aku kena siapkan dengan kadar segera, aku terpaksa lukis sebab tak sempat shoot gambo nenek tua, kalau aku main rembat gambo kat internet nanti tak pasal-pasal kena saman cmne? hehehe..sapa nak bayor.Aku kena siapkan cepat sebab nak anto ayah aku nk g umrah,ada skit2 kena betul kan tu,balik nanti aku settlekan..

rahmanraof


2 comments:

Mohd. Fahmy b. Mohd Hashim said...

ko lukis direct ke ko paint over gmbr betol? ok ni.. kene praktis lagi..
slalu praktis mesti power ni.

Anonymous said...

aku paint over gambo lain, aku akui mmg tak berapa kemas sebab kesuntukan masa..lain kali aku buat best2 pnye!!