software:macromedia flash mx

MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!
Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Ke-51 tahun, Aku sangat berbangga menjadi rakyat Malaysia, sebagai tanda semangat kemerdekaan yang kuat, aku dengan bersemangatnya berimaginasi melukis vektor Tunku Abdul Rahman Putra Al-Haj.

Tunku Abdul Rahman Putra Al-Haj merupakan salah seorang pejuang kemerdekaan negara yang aku kagumi, selain Dato Onn Ja'afar antara pejuang yang terawal memperjuangkan kemerdekaan daripada British suatu masa dulu,Kita kena kenang jasa semua pejuang kemerdekaan negara jika tiada mereka, siapa lah kita sekarang.

Akhir kata, Salam Kemerdekaan!!

rahmanraof




19 comments:

amykamen555 said...

digital ke manual? best!!! nk lagi...
lama tk tngok artwork ko.
jgn asyik nasyid je.. lukis plak!
hehehehe

rahmanraof said...

heheh..vektor flash je..lama siot tak buat vektor..

Ayoh Nik said...

tah..asyik nyanyi jer...pahtu nyanyi lagu negaraku tersengeh sengeh nampak aku...hahaha..lawok la ko ni man...

rahmanraof said...

lain kali kalau aku ada koir ke nasyid..ko jgn dok kat depan stage..blakang stage takpe..xleh fokus nk nyanyi ko dok depan...

mozzorro said...

Man...lawa nak mampos...

apsal ko tak nak tolong aku wat drawing agama tu?

aku buat sendiri jer..pasttu kena reject...huhuhu..

3rd3y3 said...

sejak bila ko jd begitu patriotik man? hehe..sejak2 keje ngan filem negara ni..kemain lg.. :B

amykamen555 said...

dey.. post artwork baru! takkan satu jek?

putrizmia said...

Assalammualaikum...
tumpang lalu dan tumpang tanya!!!

en.rahmanraof ni penyanyi ke @ graphicdesigner?mana satu ni konfius lerrr!!!!

rahmanraof said...

designer la..nyanyi tu ramai2 leh la, sorg2 kecut perut..heheheh..

putrizmia said...

kira ok ar tu...disumbang dan tersumbang jua suara tuh!!hehehehe jgn mare!!!

dh tau dh tp sj jer tnyer!!!huhuhu

rahmanraof said...

hampeh..dah tahu bertanya pula..tp mmg sumbang suara ni..hehe

putrizmia said...

hehehe jgn mare!!!sj je nk mengena...kihkih!huhuhu..

Ayoh Nik said...

amboi...chatting dua orang nampak...hehe

putrizmia said...

eh!ayohnik dtg ler plak!!!nmpk sj...

ada sj la ayohnik ni....hehehe...sj mengganggu teman blog!!!huhuhuhu

rahmanraof said...

ayohnik ni, suma tempat dia ada..paling tak berkenan masa aku koir..hihih..bwk2 berehat ek ayohnik..

putrizmia said...

ayohnik tu sajer nk bg sokongan kat awk supaya berkoir bersungguh2.x pun dia sj nk meramaikan majlis.huhuu

Ayoh Nik said...

eceh!!

syauqi_muqri said...

bro..
bleh tlg ajar cane nk gne macromedia flash mx..?

rahmanraof said...

syauqi_muqri
bleh bro, no hal, buat ape nk simpan2 ilmu beb..