video

Assalamualaikum dan salam sejahtera, segan gak aku nk taip setelah lama menghilangkan diri, aku tampil ngn semangat baru..hehehe..ni artwork terbaru aku, semoga terhibur hahaha..yahooo!!


7 comments:

Mohd. Fahmy b. Mohd Hashim said...

dh kuar tv ke ni? after effect ek?
aku tk pandai seh after effect. kalau aku pandai mcm2 video aku buat dh. :)

cool montage ni.. cuma kalau ada clip2 video lama2 lg naik video ni. mcm lama sngt visual tu. apapun, tahniah sbb berjaya menghasilkan montage. :)

meo188 said...

wah... suspek!!! suspek!!!

rahmanraof said...

fahmy
bkn reti sgt pn, aku rasa ko pn leh buat..lmbt skit la nk stat, sbb dh lama tinggal..

meo188
gua suspen lu gak!

BabyCrownz said...

huhu.. bile nak terer camni?? aduh

Perjuangan Bangsa said...

oi man kempas !!!!

rahmanraof said...

babycrownz
mana ada terer, biasa je, ramai lagi terer beb dari aku ni..

Perjuangan bangsa
oi!

INDRA QIRANA said...

dasat! tabik spring...aku langsung tak reti mcm mana nak buat montage ni huu